بومی سازی فن اوری توسط شرکت مهندسی دانش محور اشتاد سازه

آقای دکتر سید امیر حسینی مشاور توسعه مدیریت ورییس انجمن ورزش شرکت ها و مهندس سعید حسامی مدیر عامل شرکت مهندسی اشتاد سازه و مشاور انجمن با مهندس علیرضا شیرانی مدیر عامل شرکت بین المللی مهندسین مشاور موننکو ایران از گروه مپنا در دفتر تهران ملاقات کردند.
بدنبال برگزاری موفقیت امیزاولین دوره مسابقات دو و میدانی جام یاکس اشتاد سازه مشهد ۲۰۲۰ به منظور اشنایی وهم افزایی و تعاملات بهتر بین اعضای انجمن این جلسه برگزار شد و بر ضرورت تشکیل باشگاه مدیران IACS تاکید شد
. مهندس سعید حسامی با معرفی شرکت دانش بنیان اشتاد سازه گفت این شرکت موفق به بومی سازی تکنولوژی درز انقطاع به منظور مقاوم سازی ساختمان های بزرگ در مقابله با زلزله وبلایای طبیعی مطابق استاندارد های جهانی شده است این فن اوری به حول وقوه الهی وبه همت وخلاقیت مهندسین ایرانی در مگا پروژه هایی چون، ایران مال تهران ومشهد با موفقیت بومی سازی و اجراشده است، با توجه به ظرفیت چند میلیاردی این محصول در بازار های جهانی اشتاد سازه امادگی صادرات خدمات فنی ومهندسی وحضور در مناقصات بین المللی را دارد . این تکنولوژی چند میلیاردی صنعت ساختمان با تقاضاهای جهانی روبه افزایش روبروست سهم بیشتر بازار این تکنولوژی در اختیار چندشرکت اروپایی وامریکایی است
مهندس شیرانی مدیر عامل موننکو ایران میزبانی مسابقات دو‌ومیدانی جام یاکس اشتاد سازه را تبریک گفت ودر مورد چگونگی حضور در وندور لیست شرکت های اسیایی ،اروپایی وافریقایی توصیه ومشاوره لازم را ارائه نمود موننکو ایران یکی از شرکت های موفق ایرانی گروه مپنا در عرصه های جهانی است ،موننکوبا دفاتر مختلف اسیای، افریقایی واروپا یی در زمینه ارائه خدمات طراحی و مهندسی در حوزه انرژی، معدن و فرآورش، صنایع زیرساختی و ارتباطات با استفاده از مجموعه دانش، تجربه و زنجیره ارتباطات منحصر به فرد وبیش از هزار مهندس ایرانی وشرکت های دانش بنیان بر روی صنایع مختلف از جمله:
برق، ارتباطات، نفت و گاز، معدن، فولاد و صنایع زیرساختی تمرکز داشته وپیشتاز صادرات خدمات مشاوره فنی و مهندسی توسط شرکت های ایرانی است.

تاسیس انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران

تاسیس انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران#پیرو مصوبه هیات اجرایی انجمن ورزش شرکت ها یاکس در راستای کمک وتقویت صنعت ورزش، با خرسندی به اطلاع می رساند مجمع هیات موسس تاسیس انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران جناب گل‌محمدی ونماینده اداره‌کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان تهران آقای دکتر سید امیرحسینی رئیس انجمن ورزش شرکت دکتر آدینه مشاور انجمن در امور تشکل ها، کاوه صدقی رئیس کمیته توسعه کار آفرینی وعضو هیات اجرایی انجمن یاکس ونمایندگان ومدیران باشگاه‌ها . نمایندگان رسانه ها در سالن همایش های موزه المپیک برگزار شد وپس از تصویب اساسنامه هیات مدیره انجمن صنفی انتخاب وآقای کاوه صدقی به عنوان رئیس انجمن صنفی انتخاب شد.

تفاهمنامه انجمن ورزش شرکتهای ایران با انجمن روابط عمومی ایران

iacsports

تفاهمنامه انجمن ورزش شرکتهای ایران با انجمن روابط عمومی ایران مبادله شد.

نظر به اهمیت سلامت نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شرکتها و وسازمانها به منظور بهره مندی از ظرفیتهای ارتباطی در ارتقا سطح سلامت،بهره وری و نشاط شرکتها تفاهم نامه همکاری بین انجمن روبط عمومی ایران و انجمن ورزش شرکتهای ایران امضا و مبادله گردید.
این همکاری مشاوره و کمک به معرفی برند شرکتها درعرصه های ملی و بین المللی از طریق رویداد های ورزشی و برگزاری کارگاه های اموزشی خواهد بود و تسهیلات برگزاری مناسبتها و اعتبار سنجی سطح سلامت نیروی انسانی شرکتها و سازمانها را توسعه خواهد

اولین دوره مسابقات دو و میدانی جام ورزش شرکت ها

اولین دوره مسابقات دو و میدانی ورزش شرکت ها جام اشتاد سازه سوم و چهارم مهر در مشهد مقدس با حضور ۱۵۰ ورزشکار خانم و آقا در ۸ ماده برگزار شد.

نتایج جام شرکتها یاکس اشتادسازه ٢٠٢٠.

مقام اول: شرکت کلرپارس تبریز
مقام دوم: شرکت اشتادسازه خراسان رضوی
مقام سوم: شرکت کشت و صنعت پارس اردبیل
مقام چهارم: نیروگاه شازند اراک
مقام پنجم: آینده پردازان سپنج
مقام ششم: فروسیلیس سمنان
مقام هفتم : راهسازی دیبار خراسان جنوبی
مقام هشتم: مس سرچشمه

جلسه مشترک انجمن روابط عمومی کشور IAPR وانجمن ورزش شرکت ها IACS

در دیدار روز گذشته آقایان جواد قاسمی رئیس ، خسرو رفیعی دبیرکل انجمن روابط عمومی های ایران IAPR ، دکترسید امیر حسینی مشاور توسعه مدیریت و رئیس انجمن ورزش شرکت ها IACS ، امن زاده مشاور تبلیغات و ارتباطات که در دفتر انجمن IAPR برگزار شد زمینه های همکاری مشترک بین دو انجمن بررسی و تبادل نظر گردید. مقرر شد به منظور بهرمندی از ظرفیت های طرفین با توجه به نقش ورزش در توسعه ارتباطات سلامت نیروی انسانی وافرایش بهره وری شرکت ها وسازمانها وتدوین برنامه های آموزشی و رویدادهای مورد نیاز طرفین نسبت به مبادله موافقت نامه اقدام شود همچنین نظر به برگزاری برنامه های ویژه پنجاه سال تلاش در حوزه روابط عمومی و ارتباطات از ظرفیت های ورزشی IACS وطراحی رویداد های ورزشی در این برنامه ها استفاده شود

اولین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی ورزش شرکت ها

اولین دوره مسابقات دو و میدانی ورزش شرکت ها به میزبانی شرکت اشتاد سازه سوم و چهارم مهرماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۸ ماده اعم از مواد دوها، پرش ها و پرتاب ها برگزار می گردد.علاقمندان می تواند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند.

https://evand.com/events/اولین-دوره-مسابقات-دو-میدانی-قهرمانی-ورزش-شرکت-ها-جام-ا-۸۲۱۵۳۸۰۳۷

اولین دوره مسابقات دو ومیدانی شرکت ها جام یاکس- اشتاد سازه ۲۰۲۰

عصر امروز دکتر سید امیر حسینی رییس انجمن ودکتر روح اله محمدی رییس کمیته فنی IACS با جناب مبینی سرپرست فدراسیون دو ومیدانی در محل این فدراسیون ملاقات کردند ودر مورد همکاری مشترک در برگزاری مسابقات دو ومیدانی جام اشتاد سازه ۲۰۲۰ تبادل نظر شد .در این جلسه دکتر روح اله محمدی رییس کمیته فنی باکس گفت در نظر است مسابقات در ۹ ماده آقایان و۸ ماده بانوان در دهم ویازدهم مهرماه در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود جناب مبینی سر پرست فدراسیون دو ومیدانی با حمایت از برگزاری مسابقات ورعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی گفت مجوز برگزاری مسابقات دو ومیدانی را از ستاد کرونا با توجه به برگزاری آن در فضای باز اخذ کرده ایم آمادگی فدراسیون و حمایت از برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی شرکت ها را جام یاکس اشتاد سازه ۲۰۲۰ در مشهد مقدس را اعلام داشت شایان ذکر است سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها به خرداد سال آتی در مهد بازیهای المپیک آتن ۲۰۲۱ برگزار می شود ویکی از ۲۸ رشته این بازیها ورزش دو ومیدانی است.

پیاده روی ده هزارگام روزانه

۶ دلیل برای پیاده روی بمیزان ده هزار قدم در روز

 مدیریت دیابت نوع ۲ وانجام ورزش منظم به هم گره خورده اند. یکی از روشهای ساده برای انجام ورزش منظم،  پیاده روی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف ۱۰۰۰۰ قدم در روزاست. به گفته ی دکتر Furlongاستادیار غدد از دانشگاه  توماس جفرسون در فیلادلفیا، ورزش برای مدیریت دیابت نوع ۲ به اندازه ی رژیم غذایی، مصرف دارو  و مدیریت  استرس اهمیت  دارد.

در برنامه ی پیشگیری از دیابت در سال ۲۰۰۲ که یک مطالعه ی تحقیقاتی چند مرکزی بود، محققان  دریافتند که انجام ۱۵۰ دقیقه ورزش و کاهش ۷ درصد از وزن بدن بطور چشمگیری شانس ابتلا به دیابت کامل را در افراد مبتلا به پیش دیابت کاهش می دهد. همانطور که گفته شد یکی از مهمترین ورزش ها پیاده روی است این ورزش به مفاصل  و رباط ها فشار کمی وارد می کند و تقریباً در هر مکان و زمانی قابل انجام است.

 در برنامه های تناسب اندام متعدد بر پیاده روی بمیزان ده هزار قدم  در روز تاکید شده است. برای اکثر  افراد ۱۰۰۰۰ قدم تقریباً معادل ۵ مایل (تقریباً ۸ کیلومتر) است به گفته ی کارن کمیس آموزگار تایید شده ی دیابت و یکی از اعضاء هئیت مدیره ی اجرایی مربیان انجمن دیابت آمریکا، ده هزار قدم  در روز  برای شروع، یک هدف غیر واقعی است اما شما  پیاده روی  را از زمان  و مسافت  کم آغاز  کنید و سپس آنرا به هدف نهایی نزدیک نمایید.  مهم نیست که در ابتدا  نتوانید این مقدار پیاده روی کنید، بهتر است پیاده روی را آغاز  کنید  و از یک نرم افزار گوشی هوشمند یا قدم شمار برای ثبت قدمهایتان  در روز استفاده  کنید و با رسیدن به اهداف کوتاه مدت و ردیابی میزان پیشرفت خود در طول زمان، راه را  برای رسیدن  به هدف ده هزار قدم در روز هموار کنید.

۶  مزیت بهداشتی پیاده روی

کنترل قندخون،هنگامیکه شما به ورزش می پردازید، بدنتان از انرژی بفرم گلوکز (شکر) استفاده می کند، درست مانند ماشینی که از بنزین استفاده می کند. در دیابت نوع ۲، مقدار قند خون افزایش می یابد اما ورزش به مصرف این قند اضافه و کاهش آن در خون  کمک می کند. در حقیقت ورزش منظم می تواند به بهبود هموگلوبین A1Cشما که شاخص کنترل متوسط قندخون درطی ۲ تا ۳ ماه گذشته است، کمک می کند.

مدیریت وزن،مقدار کالری که می سوزانید به چندین عامل از جمله سن، وزن ، شدت و فاصله بستگی دارد، اما بدون در نظرگرفتن همه ی این عوامل، هنگامیکه شما به پیاده روی می پردازید، کالری می سوزانید و این کار به شما در رسیدن به اهداف مدیریت وزنتان  کمک می کند. تنها به یاد داشته باشید اگر قصد کاهش وزن دارید باید مقدار کالری که می سوزانید از مقدار کالری که دریافت می کنید (از غذا) بیشتر باشد. پیاده روی ابزار بسیار آیده آلی برای کمک  به حفظ وزن از دست رفته است. به گفته ی کارن کمیس افرادیکه در ثابت نگهداشتن وزن از دست رفته ی خود، موفق هستند  بطورمعمول به ورزش می پردازند.

·بهبود سلامت قلبی،احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی درافراد  دیابتی دو یا چهار برابر افراد غیردیابتی است. ورزش های ایروبیک به تقویت قلب و کل سیستم قلبی عروقی کمک می کند. پیاده روی همچنین می تواند به کاهش فشارخون و کاهش  کلسترول بد کمک کند.

بهبود خلق و خو و رهایی از استرس، مدیریت دیابت نوع ۲ به خودی خود یک وظیفه ی چالش زا و پراسترس است. یک راه بسیار خوب برای کنترل این استرسها پیاده روی است. ورزش سبب آزاد شدن اندورفین می شود. این هورمون که گاهی بنام “هورمون احساس خوب” نیز شناخته می شود، موجب بهبود خلق وخوی شما و از بین بردن استرس می شود. افراد مبتلا به دیابت درمعرض خطر زیادتری برای ابتلا به افسردگی نسبت به افراد غیردیابتی هستند و ورزش ابزار مناسبی برای سلامت روانی و عاطفی آنها است.

بهبود خواب: هنگامیکه در طول روز به ورزش می پردازید، خواب شبانه ی شما بهبود می یابد و خواب آرام تری را در شب تجربه می کنید. به گفته ی دکتر Lopezاستادیارغدد از دانشگاه Loyola: خواب بهتر به معنای کنترل بهتر دیابت است.

عوارض کمتر، دیابت کنترل نشده می تواند به عوارض جدی مانند مشکلات بینایی، کلیوی، تخریب اعصاب و مشکلات پای دیابتی منجر شود. ورزش به شما کمک می کند تا بیماری دیابت نوع ۲ را بهتر مدیریت کنید و مدیریت  بهتر دیابت، احتمال بروز عوارض ثانویه ی دیابت را کاهش می دهد.

ورزش و دیابت نوع ۲

 مانند هر برنامه ی ورزشی دیگر، قبل از شروع حتماً با پزشک خود مشورت  کنید. اگر تاکنون  هیچ برنامه ی ورزشی را در برنامه های روزانه ی خود نداشته اید و کاملاً غیر فعال بوده اید، به آرامی  برنامه ی پیاده روی را آغاز کنید. به این ترتیب از تأثیر ورزش برمقدار قندخون خود آگاه می شوید. اگر متوجه شدید ورزش مقدار قند خون شما را کاهش می دهد با پزشک خود برای تنظیم  داروهایتان با شرایط جدید مشورت  کنید. دکتر شما ممکن است خوردن یک غذای سبک کوچک (میان وعده) را قبل از ورزش و همراه داشتن کربوهیدرات (منبع قندی) سریع الاثر را مانند قرص گلوکز به شما  توصیه کند.

مراحل رسیدن به هدف ده هزار قدم در روز

 دکتر Furlongمی گوید: درابتدای برنامه، تعداد قدمهایی که شما درطول یک روز بر می دارید را شمارش کنید وهرهفته هزار قدم رابه آن بیافزاید تا به هدف نهایی برسید.

 یک گزینه دیگر این است که پیاده روی طولانی خود را به چند بخش کوتاهتر تقسیم کنید. بر اساس مطالعه ای که درسال ۲۰۱۳ درمجله ی Diabetes Careمنتشر شده است، پیاده روی در۳ بخش زمانی کوتاه پس از هر وعده ی غذایی اصلی می تواند به میزان ۴۵ دقیقه پیاده روی با سرعت کم تا متوسط در کاهش قندخون در طول ۲۴ ساعت موثرباشد.

 هنگامیکه به هدف ۱۰۰۰۰ قدم در روز دست یافتید مجدداً مقدار قدم ها را افزایش دهید، پس از دو هفته می توانید چالش های جدیدی را برای خود برنامه ریزی کنید برای مثال پیاده روی در حالیکه وزنه ای را حمل می کنید یا پیاده روی بروی تپه ها و شیب ها یا سرعت خود را در یک بازده زمانی  افزایش دهید. این روشها به کنترل قندخون شما بهتر از ورزش مداوم با شدت متوسط کمک می کند.

جلسه مشترک انجمنIACS با مدیران عامل های شرکت اشتاد سازه ونگین حدید اسیا

صبح امروز طی جلسه مشترک رئیس انجمنIACS با مدیران عامل محترم شرکت اشتاد سازه ونگین حدید آسیا در محل هتل تاج محل تهران برگزار شد در این جلسه که دکتر سید امیر حسینی رئیس انجمن دکتر روح اله محمدی رئیس کمیته فنی انجمن ، المپین علیرضا حیدری مدیر عامل نگین حدید آسیا ورئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی مهندس سعید حسامی مدیر عامل شرکت مهندسی اشتاد سازه وجناب اصغر سهمی مدیر عامل باشگاه ورزشی اشتاد سازه مشهد حضور داشتند در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات دو ومیدانی وتنیس شرکت ها جام اشتاد سازه مشهد وهمچنین اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی ستارگان جهان با همکاری انجمن وشرکت اشتاد سازه بررسی وتبادل نظر وتوافق شد که کارگروه وستاد اجرایی مشترک مسابقات توسط باشگاه ورزشی اشتاد سازه تشکیل وبرنامه ریزی لازم انجام شود