1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقات فوتبال جام نفس برگزار می شود

مسابقات فوتبال جام نفس برگزار می شود

انجمن اهدا عضو ایرانیان

دکتر کتایون نجفی رئیس انجمن اهدا عضو ایران گفت سالانه بین 5 تا 8هزار مرگ مغزی در کشوررخ می دهد که در صورت فرهنگ سازی اهدا عضو می توان جان چندین هزار نفر را در کشور نجات داد این در حالی است که بیش از 25 هزار نفر در صف نوبت انتظار عضو قرار دارند.

در برخی از کشورها چون اسپانیا آمار اهدا عضو بیش از 91 درصد جمعیت است. ورزش نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و ترویج این فرهنگ ارزشمند بر عهده دارد.
در این جلسه که با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان و قهرمانان ملی و جهان و مدیران ورزشی درمحل انجمن اهدا ی عضو ایرانیان برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر اعضا مقرر شد جشن نفس در استادیوم دوازده هزار نفری با حضور تیم فوتبال بازیکنان فوتبال 98 و تیم فوتبال هنرمندان در اوایل خرداد ماه و یک دوره مسابقات فوتبال آماتوری نیز بین شرکت ها برگزار شود.

همچنین در خصوص عضویت انجمن اهدا عضو ایرانیان در انجمن ورزش شرکت ها نیز مذاکره شد.
در این جلسه خانم ها دکتر نجفی زاده رئیس،بیانی مدیر روابط عمومی و دکتر قبادی و آیدین کشاورز از مدیران انجمن اهدا عضو و سید امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت ها ، مجید احتشام زاده معاون فنی فدراسیون ورزش کارگری و قهرمان جهانی تنیس روی میز شرکت ها، حسین زمانی کارشناس ارشد رسانه، صادق درودگر کارشناس ارشد فوتبال. مهدوی مدیر عامل موسسه بازیکنان تیم فوتبال 98 پرویز برومند عضو سابق تیم ملی فوتبال واستقلال تهران حضور داشتند.

فهرست