1. خانه
  2. اخبار
  3. دیدار رییس انجمن ورزش شرکت های ایران از هلدینگ ایران مال

دیدار رییس انجمن ورزش شرکت های ایران از هلدینگ ایران مال

سیدامیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت های ایران با حضور در بازار بزرگ ایران(ایران مال) و بازدید از مجموعه ورزشی آن، با مهدی محمد نبی رئیس هیات مدیره و سید حمید سجادی مدیر عامل شرکت توسعه ورزش هلدینگ ایران مال دیدار و گفت و گو کرد.


در این جلسه که بیژن خطیبی مدیر عامل شرکت مهندسی نسیم شمال وعضو هیات رئیسه IACS، مهدی ذولقدر رئیس کمیته Mass Sports، سید جمال حسینی مدیر عامل شرکت دانش بنیان پارس پک و مشاور انجمن IACS حضور داشتند، رئیس انجمن با تبریک مسئولیت جدید دکتر سجادی، از اهتمام ارزشمند آقای علی انصاری فعال اقتصادی به عنوان شخصیتی کارآفرين و ورزش دوست و همکاران ایشان در تاسیس مجموعه هولدینگ ایران مال، با ایجاد بیش از 17 هزار نفر فرصت شغلی مستقیم در مجموعه منحصر بفرد ایران مال تقدیر کرد و آن را دستاوردی بزرگ و افتخار آمیز دانست.

سیدامیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت های ایران با حضور در بازار بزرگ ایران(ایران مال) و بازدید از امکانات ورزشی آن، با مهدی محمد نبی رئیس هیات مدیره و سید حمید سجادی مدیر عامل شرکت توسعه ورزش هلدینگ ایران مال دیدار و گفت و گو کرد.


در این نشست، ظرفیت های همکاری مشترک دو سازمان و راهکارهای هم‌افزایی برای توسعه کسب و کار ورزشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به ظرفیت های انجمن ورزش شرکت های ایران، به ویژه در راستای توانمند سازی نیروی انسانی تحت پوشش هولدینگ و فعالیت های بین المللی تفاهم نامه مشترکی تنظیم و به مورد اجرا گذاشته شود.
همچنین بعد از جلسه کاری در شرکت توسعه ورزش هولدینگ ایران مال، دیداری با جناب آقای انصاری مالک مجموعه ایران مال، معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد. در این دیدار آقای انصاری از همکاری مشترک انجمن ورزش شرکت های ایران شرکت توسعه ورزش هلدینگ ایران مال استقبال کرد.

فهرست