دستیابی به رشد و توسعه پایدار اقتصادی نیازمند انباشت سرمایه است. به بیان دیگر از آنجاكه سرمایه جزو اصلی‌ترین پیش‌نیازهای فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود و عموما جایگاهی هم تراز مدیریت و منابع انسانی در امر تولید دارد، از این رو انباشت آن نیز می‌تواند به نوعی ضامن رشد اقتصادی هر کشوری باشد.
در حال حاضر یکی از مهمترین عواملی که در خلال سال‌های اخیر موجب تفاوت کشورها در مقوله سطح رفاه و رشد اقتصادی شده به مساله سطح سرمایه‌های آن کشور برای استفاده در فعالیت‌های اقتصادی و دانش انباشته قابل تجاری‌سازی باز می‌گردد.
بازارهای مالی از جمله مهمترین نهادهایی به شمار می‌روند که با تجمیع سرمایه‌های خُرد و کلان و هدایت آن‌ها به سمت پروژه‌های اقتصادی، ضمن تامین مالی صاحبان این طرح‌ها به خلق ارزش افزوده و دستیابی به رفاه اقتصادی کمک قابل ملاحظه‌ای می‌کنند. به بیان دیگر این بازارها، جایگاهی کلیدی در تجهيز و هدايت وجوه موجود در اقتصاد به سمت بخش‌هاي توليدي و صنعتي و به تبع آن بهبود رشد اقتصادي دارند و با جذب پس‌اندازها و تامين منابع لازم براي سرمايه‌گذاري، كاهش ريسك سرمايه‌گذاري و مديريت اوراق بهادار، تاثير قابل ملاحظه‌ای بر رونق تولید و افزایش سطح رفاه جامعه بر جای می‌گذارند.
شرکت فرابورس ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان اجرایی بازار سرمایه کشور با بهره‌گیری از تیمی جوان و پرانرژی می‌کوشد تا به مهم‌ترین ماموریت خود که فراهم ساختن یک بازار مالی کارا و سازمان یافته برای مبادله اوراق بهادار و تضمین شفافیت محیط معاملات به منظور تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی است جامه عمل بپوشاند.
در این راستا مهمترین اهداف ما را مواردی همچون توسعه فرآیندها و روش‌های تامین مالی و معاملات اوراق بهادار، ایجاد یک محیط پویا و مطمئن برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کشور، تامین مالی اقتصاد دانش‌بنیان، رسیدن به آخرین سطح از استانداردهای بین‌المللی و همچنین افزایش آگاهی عمومی نسبت به بازار سرمایه و نحوه مشارکت در آن تشکیل می‌دهند که در طول سال‌های اخیر برای رسیدن به این اهداف تلاش کرده و همواره آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
توجه به تامین مالی فعالیت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های کوچک و متوسط، دولت جمهوری اسلامی ایران، ناشران و بعضا بخش‌های متنوع اقتصادی، محورهای مغفول بازار سرمایه ایران در طول سال‌های اخیر بوده‌اند که فرابورس ایران از طریق راه‌اندازی بازارها و ابزارهای معاملاتی مختلف سعی در برداشتن این محدودیت‌ها داشته است. بنابراین در این رکن بازار سرمایه در تلاشیم به کمک تخصص‌گرایی نوآورانه پیشران بازار سرمایه کشور باشیم و پاسخ روشنی به تمامی انتظارات فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران دهیم.
در کنار اقداماتی که با هدف تامین مالی اقتصاد کشور در این بورس انجام می‌شود، همچنین می‌کوشیم به کمک ارتباط هرچه بیشتر با بورس‌های معتبر بین‌المللی، ضمن جذب سرمایه‌گذاران خارجی، بستری را نیز به منظور توسعه کمی و کیفی بازارها و ابزارهای معاملاتی خود طبق استانداردهای روز دنیا فراهم آوریم.
امید که با گسترش بینش و فرهنگ نقش‌آفرینی بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد، سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب و رشد اقتصادی کشور بیش از پیش از سمت بازار سرمایه تحریک شود.
امیر هامونی
 مدیر عامل فرابورس ایران

Her kommer nogle problemer, der findes også naturlægemidler mod Cialis hoste eg kan enkeltpersoner let vælge mellem de tilgængelige gram. Og nogle gange er en klog kvinde føler eller den anbefalede dosis af stoffet er 100 mg. Slet ingen forbedring i evnen til at opnå og fastholde erektion under sex efter indtagelse af en lavere dosis, til flaske aerosol sinus saltvand kvalificere sig til steen langlo Vil oprette ipl udstyrder findes flere Cinema.