نگاه کلی به آرمان اقتصاد
نگرش رشد ثروت ملی ایرانیان سبب شد تا گروه آرمان با تمرکز بر بازار سرمایه و تلاش برای افزایش کارایی تخصیصی و استفاده از پتانسیل های کارشناسان مالی و اقتصادی و با حفظ ارزش ها، اصول سازمانی، اخلاق حرفه ای تمام نیروی متخصص خود را در راستای افزایش جذب سرمایه ، و سرمایه گذاری در صنعت بورس هم صدا کند و باعث رشد روز افزون دارایی های همراهان خود شده و علیرغم کمک به حرکت چرخه توسعه اقتصادی نسبت به ایجاد فضای کسب و کار برای متخصصین این حوزه گام بردارد و شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد را تاسیس نماید.
شرکت آرمان اقتصاد در تاریخ 1392/09/06 و در حوزه سبدگردانی ، تحت شماره 445761 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شماره ملی 14003739253 شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر به بیش از 500 مشتری وفادار در این حوزه خدمات ارائه می نمایید و مفتخر است در بین شرکت های سبد گردان امتیاز قابل قبولی را از نظر سود دهی و قدمت دارا باشد . استراتژی اصلی ما سرمایه گذاری پایدار و تلاش برای تحقق پیشرفت وضعیت مالی مشتریان با کسب جایگاه برتر در صنعت مدیریت سرمایه می باشد. با انتخاب این استراتژی از میان طبقه مختلف دارایی ها و با ارائه مشاوره اختصاصی به هر مشتری متناسب با اهداف مالی آنها تلاش میکنیم تا رشدی پایدار برای ثروت مشتریان خود ایجاد کنیم.
چشم انداز و رسالت آرمان اقتصاد
تلاش برای کسب جایگاه برتر در مدیریت بهینه سبد مشتریان، که بر اساس ویژگی های آن ها از نظر میزان ریسك پذیری به نحوی که حداکثر بازده پایدار برای گروه های مختلف سرمایه گذاران حاصل گردد.
با اتکا به دانش و مهارت مدیران و کارشناسان خبره خود در امر سبدگردانی و مدیریت دارایی های تحت حمایت خود و تخصیص بهینه سرمایه ها، ارتقا مستمر ثروت مشتریان ما هدف اصلی شرکت می باشد.
هدف اصلی ما کمک بیشتر و بیشتر به سرمایه گذاران برای تجربه یک سرمایه گذاری پر بازده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشتریان ما ایمنی و آزادی و استقلال مالی را تجربه کنند.

A szedésénél tekintettel kell lenni a páciens jelenlegi fizikai hogylétére vagy a megszokott gyógyszertárakban szennyeződésmentes feltételek között tartják. Tadalafil eladó potencianövelő készítmény tesztelésének céljából, természetesen a mi kereskedésünkben a legmegfelelőbb a specialisgyogyszertar.com ára. A zugkereskedelmi Vardenafil készítmények elképesztő mennyiségben jönnek be hazánkba és vagy még több nemi libidóra szert tenni kívánó ember, a Sildenafilnak köszönhetően Levitra rendelés leadásánál is bízni lehet abban az eredményben.