شرکت سرمایه‌گذاری تیهو  با هدف توسعه و ترویج استانداردهای گردشگری و اقامتی در سال ۱۳۹۵ و در جزیره کیش تاسیس شد. هدف اولیه این شرکت استاندارد سازی و ایجاد پروتکل های اجرایی در صنعت گردشگری بود تا بتواند همراه با رشد و رواج مراکز اقامتی در کشور، شرایطی را فراهم نماید تا سرمایه گذاریها و تلاش ها در چارچوبی اقتصادی و استاندارد قرار گیرد و پیامد هیجان خجسته ایجاد و راه اندازی مراکز گردشگری و توسعه صنعت توریسم در کشور باعث رشد و رونق پایدار گردد.
هدف و ماموریت این شرکت به مرور زمان دستخوش تغییرات بهینه ای گردید و به سطح بالاتری ارتقاء یافت به شکلی که از فعالیت صرف در عرصه گردشگری به شرکتی فعال در حوزه سرمایه گذاری و علاقمند به راهبری کسب و کارهای جدید و نوپا تبدیل شد.
در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری تیهو علاوه بر فعالیت در زمینه گردشگری و احداث اقامتگاه های بومی و مشارکت در گروه های نوپا در راه اندازی و اداره تورهای ایرانگردی، در حوزه فن آوری های مالی، آموزش، ‌انتشارات و همچنین ایجاد کسب و کارهای پایدار در روستاهایی که به سبب احداث و مدیریت اقامتگاه های بوم گردی در آنجا حضور دارد،‌ فعالیت می نماید.
https://www.aparat.com/v/3dFZ1?t=0
دورنما و اهداف
رسیدن به بزرگترین و موفق ترین شرکت سرمایه گذاری فرشته خو “Angel Investor Group” در ایران، با الگوبرداری از نمونه های موفق بین المللی و ارتقاء سطح دانش و فناوری در زمینه سرمایه گذاری دورنمای شرکت تیهو از سرمایه گذاری های خرد در کسب و کارهای نوپاست.
شرکت سرمایه‌گذاری تیهو از تخصص و ظرفیت خود، برای ایجاد بازار سرمایه گذاری موثر استفاده می کند تا بیشترین منابع را به خلاقانه ترین راه حل های مقیاس پذیر که مهمترین چالش های جهان را هدف گذاری کرده اند اختصاص دهد.
یکی از ارزشهای این شرکت دانش به روز و بهره برداری از متخصصان رشته سرمایه گذاری با مشارکت سرمایه گذاران فرشته خو در هیات مدیره ی شرکت می باشد.

My husband got massive erection, their individual sites still own the prescriptions or so it’s a good idea to click on this link seek professional advice. The issue is all around one of the most run of the mill sexual health difficulties that influences the male masses.