1. خانه
  2. اخبار
  3. بازدید از گروه صنایع فراساحل SAFF / هاشمی طبا: تندرستی، نشاط و توانمندسازی منابع انسانی شرکت ها ضروری است

بازدید از گروه صنایع فراساحل SAFF / هاشمی طبا: تندرستی، نشاط و توانمندسازی منابع انسانی شرکت ها ضروری است

رییس انجمن همراه با مهندس هاشمی طبا و اعضای شرکت مشاوران تمشکین راد (ورزش ،هنر وصنعت) و مدیر عامل شرکت آرمان گستر تندرستی عصر نوین ایرانیان از گروه مهندسی و پیمانکاری صنایع دریایی فراساحل SAFF بازدید کرد.

مهندس سیدمصطفی هاشمی طبا مبتکر آزمون های سلامتی و حرکتی نیروی انسانی شرکت ها گفت: توجه به پایش سلامت کارکنان شرکت ها و مونیتورینگ فعالیت های ورزشی و حرکتی آن ها دستاورد های مثبت اقتصادی و فرهنگی را برای شرکت ها در بردارد.

سید امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت ها اهداف و ماموریت و برنامه های انجمن ورزش شرکت ها را بیان کرد و دکتر کساییان مدیرعامل شرکت مهندسی رزموند گزارشی از طرحها و دستاورد های فنی SAFF را به ویژه دستیابی به تکنولوژی منحصر به فرد جمع آوری گازهای سر چاهی در جهت توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست ارائه کرد.

مهندس خبره رئیس هیات مدیره SAFF با توجه به نقش مدیریتی جناب آقای مهندس هاشمی طبا در دوران وزارت ایشان در صنعت و سازمان گسترش از برنامه های انجمن ورزش شرکت های ایران استقبال کرد و دستور پیگیری های لازم را داد.

مهندس خبره گفت: گروه شرکت های صف متعهد به ارائه راه حل های ایمن برای بسیاری از صنایع است و از شرکت های مهم مهندسی EPC کار ایران در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با تجارب ملی و بین المللی موفق است. صف از توان مالی، نیروی انسانی مجرب، دانش فنی به روز در مهندسی مدیریت، تدارکات، ساخت و ساز، نصب، راه اندازی، و نگهداری پروژه های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در خشکی/دریا بهره می برد و به عنوان شرکت مهندسی دانش بنیان به ثبت رسیده.

رئیس هیات مدیره SAFF افزود: این گروه با اجرای بیش از ۱۱۰۰پروژه با بزرگترین شرکت های جهانی همکاری داشته است.

شرکت صف در سال 1993 توسط بخش خصوصی به منظور تامین رشد پویای صنعت ساخت و ساز فراساحلی در منطقه خلیج فارس و دریای خزر تاسیس شد. با بیش از 22 سال تجربه سخت در صنعت، این شرکت به یکی از برترین پیمانکاران عمومی دریایی خصوصی در ایران تبدیل شده است.

در این جلسه سید ابوالحسن مهدوی مشاور ورزشی، مهندس کاظمی مدیر پایش سلامت تمشکین راد، ‌دکتر محمود نوابی و مهندس رضا مهندسی از گروه صنایع فراساحل صف حضور داشتن.  مهندس گلشن مدیر عامل شرکت آرمان گستر تندرستی عصر نوین نیز گزارشی از خدمات SELFIT و امکان دسترسی کارکنان شرکت ها به بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی و تفریحی را ارائه کرد.

فهرست