1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری جلسه کمیته ورزش شبکه بانکی به میزبانی بانک توسعه تعاون

برگزاری جلسه کمیته ورزش شبکه بانکی به میزبانی بانک توسعه تعاون

جلسه کمیته ورزش شبکه بانکی با حضوران سفیران ورزشی بانکها به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار شد.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته ورزش شبکه بانکی اظهار داشت: ورزش عامل مهمی برای ایجاد نشاط، ارتقای سلامت روحی و جسمی، جلوگیری از فرسودگی شغلی و افزایش بهره وری نیروی کار است. فرسودگی شغلی به عنوان یکی از آسیب ها و تهدیدات جدی، رشد مخرب در محیط های کاری داشته است و اهمیت به ورزش می تواند در جلوگیری از این روند منفی موثر باشد.
ارجمند تاکید کرد: اعضای کمیته ورزش شبکه بانکی به نمایندگی از کارکنان بانکها وظیفه برنامه ریزی برای توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان و برگزاری رویدادها و المپیاد ورزشی است.

 

مدیر امور سرمایه بانک توسعه تعاون گفت: کارمندان بانک در معرض بیماری های غیر واگیر هستند و توجه به ورزش های پشت میزی می تواند در رفع این آسیب موثر واقع شود که بانک توسعه تعاون نیز در فراهم سازی ابزار ورزش پشت میزی تجربیات و دستاوردهای مساعدی داشته است.

روح الله شاهسون رییس اداره کل رفاه کارکنان گفت: اشتراک تجربیات در حوزه اقدامات ورزشی و تربیت بدنی، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های شبکه بانکی و تصمیمات موثر در راستای ارتقای سطح سلامت همکاران و توسعه ورزش در میان آنان از جمله دستاوردهای این کمیته است.  بانک توسعه تعاون در دوره اخیر برنامه های متنوعی برای توسعه امر ورزش و ارتقای نشاط جسمانی و معنوی کارکنان در نظر دارد و مدیر عامل بانک به عنوان مدیری ورزشکار و ورزش دوست تاکید و نظارت فراوانی بر پیشبرد این برنامه ها دارند.

ستار خویی معاونت خدمات رفاهی و تربیت بدنی اداره کل رفاه کارکنان بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: کمیته ورزش شبکه بانکی شخصیت های با تجربه و صاحب سبک و با سابقه درخشان ورزش حضور دارند و این انتظار می رود تا با استفاده از ظرفیت ها و مطابق چارچوب ها و ضوابط قانونی فدراسیون ورزشی ، تدابیر و اقدامات شایسته ای برای ورزش همگانی و قهرمانی و مسابقات ورزشی کارکنان شبکه معظم بانکی درجهت افزایش و ارتقای سلامت روحی و جسمی و تعاملات تجربیات گرفته شود.

دکتر سرخه نماینده معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: هزینه در ورزش به نوعی سرمایه گذاری است و موجب صرفه جویی هزینه های درمانی و پیشگیری بیماری ها می شود.

امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت ها گفت: این انجمن ظرفیت های مناسبی برای همکاری با دستگاه ها، سازمانها و شرکت ها برای حضور شاغلین ورزشکار در رویدادهای ملی و بین الملل دارد.

در این مراسم که با حضور جمالی دبیر کمیته ، سلطانی از بانک کشاورزی, عرض پیما از بانک تجارت، داود دارابی از بانک توسعه تعاون، کنی ازبانک ملت، شهیدی از بانک مسکن، ایروانی و دانش ثانی از بانک مرکزی، یوسفی ازبانک رفاه کارگران، علی نسب و دریاباری از بانک ملی همراه بود برنامه ریزی ها و تصمیماتی برای برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شبکه بانکی در دو بخش آقایان و بانوان و برخی رویدادهای ورزشی مورد همفکری و اجماع اعضای کمیته قرار گرفت.

فهرست